(؛ ǝɯosǝʍɐ ɹǝdns

like this first~



hottest owner in da world! touch below~




Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome.enjoy your life :D you only know my name NOT my story. to know me more? read this bloggie ~



hearts of love!








JOM!

assalamualaikum. happy saturday. for today nak cerita yang aku pergi pantai telipot. hoho. memanglah dah biasa pergi but this time lagi happy walaupun tak dapat mandi. hahaha. seawal jam 6.45*awal lah sangatkan. aku bangun itu pun amir yang ketuk pintu banyak kali. fuhh. malasnya nak bangun tapi fikir semangat punya pasal nak pergi aku gagahkan diri jua bangun dari katil king tu. hohoho. amir pun ketuk macam tak makan setahun. slow slow je. manalah aku nak dengar. malu  malu plak nak ketuk pintu bilik tu. nasib dah siap sembahyang. then kejut izwaNG plak. hoho. dia pun baru bangun. TAHNIAH!

then tengok phone pinky ada miss call dari afdhal. sorry babe tak angkat even just 1 MISSED CALL!. aku hargai atas usaha kau nak kejut aku. well. dengan hanya berbekalkan gigi yang sudah di berus dengan fresh and white. kami pun beredar dari blok khansa yang sangat kami cintai sebab wifi dia LAJU SANGAT. hahaha. chaw.

sampai dekat bilik afdhal ingat dia sudah siap. erm tahniahlah. suruh tunggu 5 minit plak. fikir dia artis ke?? tolong sikit okay. then dia turun dengan najib ke bawah dengan sopan santunnya. lama benar bersiap. hahaha. sebenarnya aku yang semangat nak pergi. then ajak diorang. diorang on je. wahaha. thank sangat sebab teman aku pergi sana. 

jalan jalan pagi pagi dekat area unisza and terengganu ini cukup nyaman. di sapa oleh anging bayu yang sepoi sepoi bahasa. menambahkan lagi semangat aku nak pergi sana. dengan harapan nak mandi sebenarnya. sekali sampai. ambil kau ombak macam tsunami kecillah. oh my! hrm tak jadi lah nak mandi. duduk duduk, main pasir, and main air saja. alhamdulillahlah. then setengah jam lepas itu. hujan rahmat turun ke bumi. apalagi kami kelam kabut nak cari tempat berteduh. huhu. dalam beg aku dah siap baju ganti lagi. kain pelekat pun ada. hahaha. tak apalah lain kali boleh pergi lagi.

time hujan itu ada plak budak budak ni mandi mandi dekat teluk yang ternbina dekat situ. saja je ambil gambar diorang. happy giler lah. balik itu jumpa lembu. hahaha. banyak. tengok gambar diorang posing. comellah~
banyak juga gambar yang aku snap guna phone izwan. thanks dude~ nah tengoklah ni~
















































sekian untuk itu :)